A nyugalom garanciája

Minőségpolitika

A NÁDASDI-ELEKTRO Kft. olyan képesség elérésére törekszik, amely által a tervezett és a kivitelezett termékek, valamint az általa nyújtott szolgáltatások maradéktalanul kielégítik a társadalom által a törvényekben, jogszabályokban és rendeletekben előírt követelményeket és a vevői elvárásokat.

A NÁDASDI-ELEKTRO Kft. legfőbb minőségpolitikai célkitűzései:

  • Az ügyfél-elégedettség megtartása és fokozása - testreszabott szolgáltatások nyújtása, melyekre ügyfeleinknek szükségük van, és amelyek magas szintű együttműködést biztosítanak.
  • Szolgáltatási folyamatok gazdaságosságának és hatékonyságának javításával szolgáltatási pozíciónk erősítése.
  • Rendszeresen képezzük magunkat szakmai tudás és az azok kibontakoztatásához szükséges egyéb képességek területén.
  • Hosszú távú korrekt együttműködésre törekszünk partnereinkkel, alvállalkozóinkkal, szolgáltatói kapcsolatrendszer megőrzésével, folyamatos fejlesztésével.
  • Vezetőségünk minőség és eredményorientált. Rendszeresen aktualizált minőségcélokat tűztünk ki a cég egészére. Folyamatosan mérjük és értékeljük teljesítményünket, keressük azokat a műszaki és szolgáltatási minőségi kihívásokat, melyeknek megfelelve eredményesebbé tehetjük munkánkat.
  • Ügyfeleink teljes körű elégedettségére törekszünk. Tudatosan javítjuk az ügyfeleink által érzékelhető minőség összetevőit: a szolgáltatás minőségét és a cégünkről kialakult képet.

A fenti célok elérése érdekében a NÁDASDI-ELEKTRO Kft. az alábbi eszközöket alkalmazza:

  • A NÁDASDI-ELEKTRO Kft. az MSZ EN ISO 9001:2015 szabvány szerinti minőségirányítási rendszert épített ki és folyamatosan fejleszt.
  • Támogatja munkatársait, hogy hatékonyak és szakmailag kiemelkedően képzettek legyenek, hiszen ez biztosítja a társaság hosszú távú sikerét.
  • Minden munkafolyamatban és munkakörben meghatározza a minőségi követelményeket, és megteremti azok betartásának feltételeit.
  • Gondoskodik a létrehozott minőségirányítási rendszer folyamatos fejlesztéséről, és a minőségi előírások betartásának rendszeres ellenőrzéséről.
  • Kockázatelemzéseket hajt végre a munkaterületein.
  • Kockázatfelmérést végez a cég működésének területén.
  • Szakmai és műszaki fejlesztéseket végez, hogy a legjobb eszközök megismerésével és alkalmazásával folyamatosan bővíti és javítja hatékonyságát és a szolgáltatások színvonalát.

A minőségpolitika meghatározó eleme a dolgozók felelőssége:

  • A Kft. minden munkatársa felelős saját munkájában a minőségi követelmények megvalósításáért.
  • A vezetők felelősek a minőségpolitikai célkitűzések keretein belül történő érvényesítéséért, a minőségirányítási előírások betartásáért.

A minőségcélok elérése és a minőségirányítási rendszer folyamatos fejlesztése a Kft. alapvető gazdasági érdeke, ezért a minőségpolitikai célkitűzések végrehajtását elsőrendű feladatává teszem a Kft. minden dolgozójának.

A Minőségirányítási Kézikönyvben és a kapcsolódó dokumentációkban előírtak kötelező alkalmazását

ELRENDELEM

2021.01.11.

ügyvezető

Vállalkozásunk minőség politikája részletesen itt érhető el.