Minőségpolitika
A NÁDASDI-ELEKTRO Kft. olyan képesség elérésére törekszik, amely által a tervezett és a kivitelezett termékek, valamint az általa nyújtott szolgáltatások maradéktalanul kielégítik a társadalom által a törvényekben, jogszabályokban és rendeletekben előírt követelményeket és a vevői elvárásokat.
A NÁDASDI-ELEKTRO Kft. legfőbb minőségpolitikai célkitűzései:
- Az ügyfél-elégedettség megtartása és fokozása - testreszabott szolgáltatások nyújtása, melyekre ügyfeleinknek szükségük van, és amelyek magas szintű együttműködést biztosítanak.
- Szolgáltatási folyamatok gazdaságosságának és hatékonyságának javításával szolgáltatási pozíciónk erősítése.
- Rendszeresen képezzük magunkat szakmai tudás és az azok kibontakoztatásához szükséges egyéb képességek területén.
- Hosszú távú korrekt együttműködésre törekszünk partnereinkkel, alvállalkozóinkkal, szolgáltatói kapcsolatrendszer megőrzésével, folyamatos fejlesztésével.
- Vezetőségünk minőség és eredményorientált. Rendszeresen aktualizált minőségcélokat tűztünk ki a cég egészére. Folyamatosan mérjük és értékeljük teljesítményünket, keressük azokat a műszaki és szolgáltatási minőségi kihívásokat, melyeknek megfelelve eredményesebbé tehetjük munkánkat.
- Ügyfeleink teljes körű elégedettségére törekszünk. Tudatosan javítjuk az ügyfeleink által érzékelhető minőség összetevőit: a szolgáltatás minőségét és a cégünkről kialakult képet.
A fenti célok elérése érdekében a NÁDASDI-ELEKTRO Kft. az alábbi eszközöket alkalmazza:
- A NÁDASDI-ELEKTRO Kft. az MSZ EN ISO 9001:2015 szabvány szerinti minőségirányítási rendszert épített ki és folyamatosan fejleszt.
- Támogatja munkatársait, hogy hatékonyak és szakmailag kiemelkedően képzettek legyenek, hiszen ez biztosítja a társaság hosszú távú sikerét.
- Minden munkafolyamatban és munkakörben meghatározza a minőségi követelményeket, és megteremti azok betartásának feltételeit.
- Gondoskodik a létrehozott minőségirányítási rendszer folyamatos fejlesztéséről, és a minőségi előírások betartásának rendszeres ellenőrzéséről.
- Kockázatelemzéseket hajt végre a munkaterületein.
- Kockázatfelmérést végez a cég működésének területén.
- Szakmai és műszaki fejlesztéseket végez, hogy a legjobb eszközök megismerésével és alkalmazásával folyamatosan bővíti és javítja hatékonyságát és a szolgáltatások színvonalát.
A minőségpolitika meghatározó eleme a dolgozók felelőssége:
- A Kft. minden munkatársa felelős saját munkájában a minőségi követelmények megvalósításáért.
- A vezetők felelősek a minőségpolitikai célkitűzések keretein belül történő érvényesítéséért, a minőségirányítási előírások betartásáért.
A minőségcélok elérése és a minőségirányítási rendszer folyamatos fejlesztése a Kft. alapvető gazdasági érdeke, ezért a minőségpolitikai célkitűzések végrehajtását elsőrendű feladatává teszem a Kft. minden dolgozójának.
A Minőségirányítási Kézikönyvben és a kapcsolódó dokumentációkban előírtak kötelező alkalmazását
ELRENDELEM
2021.01.11.
ügyvezető
Vállalkozásunk minőség politikája részletesen itt érhető el.